• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Mycket kan man säga om mig men ljuger gör jag aldrig :D

Kram på dig och hälsa gubben!
Det här är nåt jag gillar med detta forum. Även om vi kanske är på helt olika plan i livets alla frågor, så bemöter vi varandra med respekt.

Tror inte heller att du ljuger Terry, jag har inte läst på och det kan absolut vara att jag missat saker. Men, min åsikt om Trump kvarstår. Får kanske läsa på om Obama, och ev omvärdera min tanke kring honom
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Är man rasist för att man sätter sitt eget folk främst, när man har miljontals illegala flyktingar i sitt land?!
Absolut inte. Men att kalla folk med annan härkomst för diverse fula saker och be afroamerikaner att "åka tillbaka där de kom ifrån" är definitivt rasistiskt i mina ögon.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Det här är nåt jag gillar med detta forum. Även om vi kanske är på helt olika plan i livets alla frågor, så bemöter vi varandra med respekt.

Tror inte heller att du ljuger Terry, jag har inte läst på och det kan absolut vara att jag missat saker. Men, min åsikt om Trump kvarstår. Får kanske läsa på om Obama, och ev omvärdera min tanke kring honom
Precis så ska det vara. Måste nog också läsa på Obama men uppfattat honom mer ödmjuk demokrati. Och Trump för mig en hård affärsman som kan gå över lik utan att bry sig. Trump inte min typ direkt:D
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Är man rasist för att man sätter sitt eget folk främst, när man har miljontals illegala flyktingar i sitt land?!
Trump är rasist helt klart naturligtvis ska man inte ha illegala flyktingar men det är inte bara det Kimsan. Han har uttryckt sig illa.
Röstar själv höger men inte så mycket höger om du förstår mig.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Absolut inte. Men att kalla folk med annan härkomst för diverse fula saker och be afroamerikaner att "åka tillbaka där de kom ifrån" är definitivt rasistiskt i mina ögon.
Beredd att hålla med.
Alltid tyckt så här så länge man sköter sig och gör rätt för sig ( vilket inte jag gjort när det gäller skulder direkt) men ändå och följer våra lagar o regler får man komma ifrån vilket land man vill och ursprung hudfärg mm.
Har många arbetskollegor vänner som kommer från andra länder.
Underbara människor.
Har ett yrke också då alla har rätt till lika vård o gott bemötande oavsett vad.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 781
Poäng
9 547
Älskar månader där lönen kommer in den 24:e!
Det gör fan mycket mentalt :D

Speciellt när januari känns så lång.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 183
Poäng
1 517
Hej Alla.
Vill tipsa om saker som är bra
Älskar månader där lönen kommer in den 24:e!
Det gör fan mycket mentalt :D
Speciellt när januari känns så lång.
Kommer den 24:e? För nu fick jag lön en vecka tidigare än vanligt redan 20:e December och det märks:(
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Beredd att hålla med.
Alltid tyckt så här så länge man sköter sig och gör rätt för sig ( vilket inte jag gjort när det gäller skulder direkt) men ändå och följer våra lagar o regler får man komma ifrån vilket land man vill och ursprung hudfärg mm.
Har många arbetskollegor vänner som kommer från andra länder.
Underbara människor.
Har ett yrke också då alla har rätt till lika vård o gott bemötande oavsett vad.
Jag bryr mig inte om vilken färg, läggning, eller politisk åskådning man har. Det viktiga är att bemöta sina medmänniskor på ett bra sätt och med respekt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp